Monday 19 September 2011

UPMKB is awesome :)

Universiti Putra Malaysia Kampus Bintulu Sarawak, my first life hostel that I ever had! Siapa dapat sangke , with my result SPM yang ala kadar, cukup-cukup makan, aku dapat masuk this Universiti. Bajet UPM lah kann, TOP 3 universiti dalam Malays yang aku nak sangat masuk tu kan. Hari-hari dok lalu depan UPM Serdang, berangan bagaikan berada dalam syurga sebab dapat bahagiakan my parent la konon dengan masuk that Universiti. AHHAHAH!

Last-last amek kau, dia kasi kau Universiti Putra Malaysia KAMPAS BINTULU SARAWAK !. Hampeh. tapi apekan daya, xde choice, either UNISEL or UPM, better masuk UPM kan. walaupun jauh nak mampus, kene naik flight lagi, bajet belajar oversea. Tapi tak pe, yang syoknye , aku dapat course yang agak menarik gak la, HAHAHH! kawan-kawan okay, otak gila-gila lebih kurang cm aku gak . DPPM, LOve you all!!
and I hope kami dapat graduat ngn berjaya dan dengan megahnya even setiap semester terpaksa kt ladang and jadik hitam. Memang penat and seksa la kan, bagi yang tak biasa. HUAHAUAH! (tapi aku tengok sume classmate aku kebal-kebal jek even muke diorang sume lemah and innocent ) seperti kata orang dulu-dulu, BERAKIT-RAkit ke hulu-berenang renang ketepian, BErsakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian. :)

No comments:

Post a Comment