Monday 19 September 2011

Sudikah Kau?



Im sorry if I have done mistake, make you brokenheart, damn you to thing actually that are not good, But I just want you to know, I dont ever mean it, 
Of course You always have place in my heart and please dont hate me 
Because I love You, Bro :)


Selepas ALLAH S.W.T  , Selepas NABI MUHAMMAD S.A.W , Selepas agama ISLAMKU , Selepas AL-QURAN peganganku , juga selepas MAK dan ABAHKU , maka KAU lah adalah insan yang paling aku cintai...

Kalau orang kata BINTANG itu bersinar terang , di hati aku KAU lagi bercahaya! Kalau orang kata MAIN BOLA  itu best gila , bagi aku mesej dan borak dengan KAU 10x lagi bermakna! Kalau orang kata MARIAH CAREY tu cantik , bagi aku KAU lagi menarik! Kalau orang kata suara SITI NURHALIZA itu gemersik dan menyentuh jiwa , bagi aku suare KAU lagi menggoda! Nak nak lagi mase KAU baru bangun tidur!

Bagi aku KAU lah wanita yang terbaik untuk aku.....Bukan kesempurnaan yang aku cari , tapi cukuplah dengan tulusnya hati. Bukan tukang masak yang aku cari , asalkan pandai mengisi perut yang tengah berbunyi.  Bukan juga ustazah yang aku cari , tapi cukuplah kalau pandai menjaga iman dan maruah diri.



Sudikah KAU MENJADI PERMASURI DIHATIKU?  Dikala kesedihan KAU MENJADI PENAWAR DUKA KU...Dikala ku kesepian KAU SEBAGAI PENGHIBUR HATIKU..DAN dikala ku kebuntuan KAULAH PENUNJUK JALANKU....SUDIKAH KAU?????

by this ustaz

No comments:

Post a Comment