Saturday 24 September 2011

Selamat Tinggal Bintulu

Aku tak tahu la sama ada aku nak masuk SPA or UPMKB. Yang aku bengkek bengangnya, tawaran SPA ni datang lambat sangat. Tension aku nak buat decision sekarang. Dah la 3 semester aku dok UPM Bintulu, nak pindah pulak.Kalau SPA ni datang time aku semester satu, boleh la jugak aku terima. Ni tak, time aku sibuk-sibuk nak struggle for the final exam, tiba-tiba benda ni menakutkan memeranjatkan aku untuk berfikir sejenak yang mana terbaik untuk aku.
Lagi satu, aku sayang nak pindah dari UPMKB ni sebab aku dah kenal ramai orang kat sini, Tapi orang kata, yang bertemu pasti berpisah. EHEHHEH!lagi-lagi kawan-kawan yang rapat ngan aku. hm, aku ade kawan ke? huhu. tak tahu la, kenapa timbul pertanyaan ini dalam benak hati aku. Bukan korang sume bukan kawan aku. Tapi bak kata orang, kawan is beza dari teman :) 




aku harap korang tak kan lupa aku bila aku tak ada nanti~
Btw, aku still tension, sama ada nak balik ke tak this 27th of September for the interview. Nak balik boleh, sebab study week kan, tapi banyak gila presentation aku kene buat at the same week.


For my room mate~ anda TERBAIK!. LOVE you :)


2 comments:

  1. xyah laaa g,,
    ko daa 3 sem kt cnii,,
    aq hasut ko nii,,
    laaalaaalaaa~

    ReplyDelete
  2. memang dah tak jadik pun. puas hati kau kah??? ehehhe :P

    ReplyDelete