Thursday 22 September 2011

Jamu Mak Janda laa sangat ^.^

Meh sini aku nak cite pasal apahal orang dok kalut panggil aku mak janda aka mak dara. Lagi-lagi budak- budak kelas aku. Yelah kan, aku ni kan jarang sangat jadik putih agak cerah. Bila dah putih lebih-lebih lagi lepas balik cuti semester, sume dok CENGANG tengok warna kulit aku berubah. Ni nak promote ni. Selain dari makan jamu Buatan Mama aku or Buatan kedai jamu yang mak bapak aku selalu singgah tu, aku pakai satu produk dari INDONESIA gak. Nama dia Natural 99. Dulu beli kat INDONESIA tapi sekarang dia dah diimport ke sini. Adik and my mom pakai bendalah ni, sebab tu aku ikut pakai. Bahan-bahan yang digunakan untuk buat produk ni jugak aku rase selamat sebab dia guna 100% bahan asli iaitu temulawak and kunyit.
Ni haa barang dia ~
Harga satu set ni RM 55.00 tak silap aku.

Kalu tak berkesan kau minum pulak dengan jamu, memang terbaik ! tapi rasa diaaa $#!&!!!HAHHAHA!
Bagi aku bendalah ni memang berkesan gila laaa. Tapi tak tahu la kulit korang macam mana. Kalau nak beli, boleh tempah kat aku,aku mintak Mama aku belikan ataupun korang cari sendiri kat Pasar Tamu. Tapi aku tak tahu yang tu ori atau tak sebab dia jual sebotol RM 5 jek :)

p/s; benda ni kene pakai selalu laaa. Kalau orang cm aku ni, tak pandai sangat jaga kulit. Kat umah, sebab tak de keje jer, aku rajin tempek benda ni kat muka aku. Tapi aku lebih prefer makan jamu la, sebab aku tak selesa pakai krim muka. Sebab tu senang gelap balik :D



5 comments:

  1. owwww,,ptut fitri suke kt kooo...ko pkai bendalah niii upernyerrr..ak nk try laaa...hahaha

    ReplyDelete
  2. makkkkkcikkkkk dara,,,nk 5 kotak blehhh?
    wuakakakakkaka

    ReplyDelete
  3. azrim: beli la, aku promote barang negara asal aku beb :)

    yus koibito: boleyh , ia juga boleyh dijadika hadiah dan cenderahati sebab dia comel jek. kecik. semua RM 275.00. Cash ea. HAHAHAHHA!

    ReplyDelete
  4. klo cggtuu,,
    ko laa bg aq sebotol sbagai cnderahati!!
    hakhakhak :D

    ReplyDelete
  5. aik? okay, ko bayar separuh. amacam? HAHHHA!

    ReplyDelete